.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با آقایان نادران و زاکانی
سید رمضان شجاعی کیاسری
سخنی با آقایان نادران و زاکانی سید رمضان شجاعی کیاسری: حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان از عمق بینش سیاسی و درک شرایط زمانی خصوصاً عشق و ارادت و تبعیت از مقام شامخ ولایت و رهبری بوده است، لذا هیچ شخص و گروهی نمی‌تواند این عظمت و شکوه ملت را مصادره به مطلوب نمایند که در کلیت ، آن را باید پیروزی قاطع اصولگرایان دانست اما در این میان آنانی که در گزینش نیروهای اصولگرا مبانی صحیح و قابل‌قبول مردم را نادیده انگاشتند و با مُهر مهر خود و علاقه شخصی و میل جریان خود در شهرستان‌ها و استان‌ها لیست اصولگرایان را ساماندهی نموده‌اند و موجبات تعدد لیست و تفرقه جریان اصولگرایی را فراهم نموده‌اند تا نتیجه آن شود که از مجموعه لیست‌های رسمی اصولگرایان فقط 30 درصد مورد اقبال مردم قرار گیرند . چه شده است که به جای پاسخگویی به این اوضاع پس از انتخابات به فکر وحدت جریان اصولگرایی افتاده‌اند و می‌خواهند 70 درصد دیگر اصولگرایان را با تحکم و فضاسازی برای رسیدن به اهداف شخصی و جناحی خود همراه کنند که در اینجا لازم می‌دانم در پاسخ به سخنان اخیر برادر خوبم جناب آقای دکتر نادران نکات ذیل را متذکر شوم:
1- برادر خوب و گرامی؛ آیا جنابعالی نمی‌دانید که بیش از 100 نفر از نمایندگان اصولگرای منتخب مجلس نهم کسانی هستند که در هیچ‌کدام از لیست‌های اصولگرایان به‌دلایل اعمال‌سلیقه چند نفر قرار نگرفته‌اند و الان که مورد اقبال مردم قرار گرفته‌اند، داعیه‌دار آنان هم شده‌اید؟ آیا  این به معنای ناکارآمدی و خاتمه کار آن جریان‌های اصولگرای صاحب لیست و فراکسیون در مجلس نیست؟ آیا وقت آن نرسیده است که اندیشه‌های نو و افکاری معتدل و جدا از افراط و تفریط جریان اصولگرایی که مورد تأیید اکثریت آرای مردم و اصولگرایان می‌‌باشد را در دست گیرد و از جریان‌هایی که کل اعضای آن به عدد انگشتان دست هم نمی‌رسد، حساب خود را جدا کند؟
2- جناب آقای نادران چرا اصولگرایان مستقل از لیست‌ها و حتی افرادی از لیست‌ها که فکر شما و عقیده شما را باور ندارند، مجبورند که زیر بلیت شما چند نفر که خود را داعیه‌دار جریان اصولگرایی می‌دانید، قرار دهند و هر اقدام خودجوش این عدد بزرگ از منتخبان را با شلاق کلمات و عبارات اقتدارگرایانه مورد هجمه قرار می‌دهید. به جای عذرخواهی از آن اقدام نامقبول و جا ماندن از اندیشه و انتخاب مردم، جنابعالی و دوستان شما، امروز داعیه‌دار وحدت و نگران تفرقه‌ای هستید که در مجلس هشتم هیچ‌گاه فراکسیون شما تحت آرم و جریان سیاسی خود در مجلس نتوانست حتی یک کرسی را با رأی نمایندگان به خود اختصاص دهد.
3- نشست اصولگرایان و اعلام موجودیت رهروان ولایت که با حضور بیش از 170 نفر از منتخبینی که با تکمیل فرم عضویت و امضای آنان رسماً اعلام گردید طلیعه‌ای است جهت تشکیل فراکسیون فراگیر می‌باشد لذا بار دیگر تأکید می‌نمایم شایسته است فراکسیون‌هایی صاحب لیست که نتوانستند وحدت اصولگرایان را فراهم سازند و نتیجه اقدامات خود را متوجه شده‌اند، اتمام کار خود را اعلام و با پیوستن به این مجموعه بزرگ در تحقق تشکیل مجمع بزرگ اصولگرایان کمک کنند.
4- شخصیت‌های بزرگ جریان اصولگرا از جمله آقایان دکتر لاریجانی و دکتر حداد عادل از سرمایه‌های بزرگ سیاسی کشور محسوب می‌شوند که خوشبختانه هر دو بزرگوار تجربه اداره مجلس را در دوره هفتم و هشتم برعهده داشته‌اند و در صورت نامزد شدن نمایندگان با شناختی که از توانایی آنان دارند و آشنایی که پیدا خواهند کرد، به یکی از آنان رأی خواهند داد. دیگر نیازی به فضا‌سازی و جنجال و تخریب علیه یکی از آنان نیست. این کار در شأن نمایندگان هم نمی‌باشد. مگر قرار است منتخبان ملت از حرف‌وحدیث و تحلیل و جوسازی‌های رسانه‌های در اختیار شما رئیس انتخاب کنند که اینگونه خلاف اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای به تخریب می‌پردازند.
جنابعالی خوب می‌دانید: اولاً انتخاب هیأت‌رئیسه از مقولاتی نیست که از بیرون هدایت شود. ثانیاً: این که رسانه‌ها بر له و یا علیه کسی سخن‌پراکنی کنند، توهین به  شعور نمایندگانی است که می‌خواهند در داخل مجلس رئیس و یا هیأت‌رئیسه را انتخاب کنند.
5- سایت جهان‌نیوز متعلق به فراکسیون جنابعالی مدعی شد که افراد حاضر در مجمع فراکسیون رهروان ولایت با دعوت یکی از حامیان مرحوم کردان که نوعاً از منتخبان شمال کشور و از مدعوین هیأت مؤتلفه بوده‌اند، شرکت داشته‌اند که در پاسخ باید بگویم:
1- آن موقع که در خط مقدم مقابله با جریان اصلاح‌طلبان دکتر علی لاریجانی و مرحوم علی کردان بوده‌اند، جنابعالی و رفقای شما در حال تحصیل دکترا بوده‌اید، امروز که اقلیت ناچیزی از آنان (که به 10 نفر هم نمی‌رسد) به مجلس راه یافته‌اند آیا آنان هم حق رأی دارند یا نه؟ اگر بخواهند به کاندیدای ریاست مورد نظر جنابعالی رأی دهند هم این‌گونه تشویش اذهان می‌فرمایند.
2- فراکسیون رهروان ولایت ان‌شاء‌الله در طول 4 سال در تمام امور مربوط به وظایف نمایندگی با ظرفیت بالایی که ایجاد خواهد کرد، نقش‌آفرین خواهد بود.
3- برادر عزیز اگر شرکت‌کنندگان در مجلس رهروان ولایت از شمال کشور و از هیأت مؤتلفه بوده‌اند که به‌زعم شما ناچیزند، چرا این همه سخنرانی – قلم‌فرسایی و هجمه و تخریب را در پیش گرفته‌اید.
6- به جنابعالی توصیه برادرانه‌ای دارم؛ برای نمایندگان حرمت حق انتخاب را قائل باشید و به رسانه‌های همسو توصیه بفرمایید که رئیس مجلس در مجلس و توسط نمایندگان انتخاب می‌شود و همراه شدن با خواست اکثریت نمایندگان عین وحدت است ولاغیر.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیطرف 26 ارديبهشت 1391
جناب اقای شجاعی سلام علیکم .یک روزی به یکی از کاندیدا این دوره توسط دوستی بیام فرستادم .که حلقه اول دور بر خود رااز افراد مورد وثوق به چیند امااو نکرد والان به اشتبا خود اعتراف میکند برادر ولائی به شما میگوئم دفتر خود را از لوث وجود افراد دقل باز مبرا کن شما باید رای اول ساری راکسب میکردید چون فرد ولائی محروم کردان شمار اتائید میکرد متاسفانه وجو اقای .ع. دردفتر شما سم است صلاح کشور خویش خسروان دانند .واسلام
محمدخادم نظری 26 ارديبهشت 1391
ایول به این حرکت خود جوش
دکتر حمایتت میکنیم
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
جناب آقاي شجاعي ، بسيار متين و زيبا بيان داشتيد .
ولي اي كاش اينكه فرهنگ اصلاح طلبي مساوي با جرم است از جامعه از بين برود . ما شما نمايندگان معتدل و عقلائي را دوست داريم و طبق فرمايش حضرت آقا اصولگرائي همراه با اصلاح طلبي بايد باشد .
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
جناب آقاي شجاعي ، بسيار متين و زيبا بيان داشتيد .
ولي اي كاش اينكه فرهنگ اصلاح طلبي مساوي با جرم است از جامعه از بين برود . ما شما نمايندگان معتدل و عقلائي را دوست داريم و طبق فرمايش حضرت آقا اصولگرائي همراه با اصلاح طلبي بايد باشد .
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
ایول داداش
نا شناس 27 ارديبهشت 1391
با سلام ، جناب دكتر شجاعي انشا الله شما را در هيئت رئيسه مجلس نهم ببينيم . جواد . ط
بصیر 27 ارديبهشت 1391
بهتر نیست شما کاندیدا ریاست مجلس شوید. بدلیل اینکه طرحها و لوایح خوبی ارائه می دهید . مانند طرح ملی کت و شلوار
ساروي 27 ارديبهشت 1391
اقاي دكتر شجاعي بجاي كل كل نمودن با زبان قاطعي كه داريد حد اقل بفكر منطقه ازاد شدن ساري باشيد كه يادگاري براتون بماند انشا الله
رحیم 28 ارديبهشت 1391
سلام
به فکر مردم باشید گرانی کمر ملت شکسته دست از این کوری خواندن ها بردارید برید ببینید در طول نمایندگی تان چندتا کار در ست و حسابی انجام دادید
آقای شجاعی به جای وقت گذاشتن روی این کارها بروید جاده کیاسر - ساری را که ماهیانه حداقل5 تصادف جرحی به بار می آورد درست کنید!
بروید قول پالایشگاهی که در سفر استانی به مردم منطقه چهاردانگه داده شده است را عملی کنید
خودتون شاهدید که زباله شهر ساری چه به روز جاده کیاسر - ساری آورده چه خطر بزرگی در انتظار طبیعت، اهالی و زیست بوم منطقه مظلوم چهاردانگه و علی الخصوص روستای اراء است شیرابه زباله با نفوذ در منابع آب زیرزمینی منجر به آلوده شدن سفره های آب زیرزمینی و نیز به تبع آن آلودگی آبی خواهد شد که به مصارف دامی و کشاورزی و انسانی می رسد و تبعات اسفناک دیگری که برای همگان قابل تصور می باشد.........
لذا به فکر مردم باشید و در خدمت ایشان در هر حزب، گروه و..... قرار دارید.
به امید موفقیتتان در حل مشکلات مردم
ان شاءالله
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
آقای دکتر شجاعی فرح آباد ساری همه چیز دارد ولی هیچ ندارد . مسئولین هیچ کاری نمی کنند . همین شهر تاریخی می تواند نقطه منحصر بفرد توریستس کشور شود که متاسفانه کسی قدر این نعمت الهی را نمی داند لازم می دانم از آقای ابراهیمی معاون محترم سیاسی تشکر کنم که حداقل به این امر اعتقاد دارد و قول هایی هم به مردم داده است در مازندران باید صنعت توریستی بپا شود نه دود و ماشین های کارخانجات آلاینده . آقای دکتر بخدا اگه همت کنید ما در آینده بهترین منابع را به این شهرستان خواهیم آورد . دانشگاهها هم به سرعت مثل کیش و امثالهم به این منطقه کسیل می شوند و هزاران پروزه ایجاد می شود . اینها هیچکدام تئوری نیست . بلکه در اروپا و سایر نقاط جهان عملیاتی شده اند . در بحث فرهنگ هم می توانیم فرهنگ غنی طبرستان را به سایر اقوام نشان داده که فرهنگ علویت که در خون ماست سایه سار هموطنانمان گردد و ترکیه و مالزی و .... مسیر گردشگری ما نگردد. می توان در همه زمینه ها بحث کرد که در اینجا مجال آن نیست
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
ما غرب مازندرانیها از ریاست مجلس شدن دکتر حدادعادل حمایت می نمائیم
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
عملکرد باندی شما در شهر ساری دل هر انسان دلسوز و مطلعی را بدرد می اورد . انتصاب افراد که تنها ویژگی انها حمایت از شما و رای جمع کردن برای شماست در عین حال که افراد توانمند و متعهد فراوانند جفا به خون شهداست . کمی به گذشته خودت و عاقبت دغل کاران بنگرو عبرت بگیر .عضو هیئت علمی دانشگاه(امیدوارم درج شود)
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
گذشته خودت را با گذشته نادران و زاکانی مقایسه کن و خجالت بکش!
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
واقعا فکر میکنی مورد اقبال مردم هستی ؟جمع کردن رای به چه قیمتی؟تمامی مسئولین ریز و درشت شهر را با حمایت دولتیان جابجا کردی و ادعا میکنی مورد اقبالی؟واقعا قباحت داره.
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
وقتی قوه مجریه به تو چک سفید میده که هر بلایی که میخوای سر ادارات و سازمانها بیاری خوب معلومه که وکیل الدوله ای.
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
شجاعی مورد اقبال سارویها بود و هست . اتفاقا تمام کسانی که شجاعی نصب کرد در ادارات ، به شجاعی رای ندادن و به کسی دیگه دادن . این سید خدا رو چقدر اذیت کزدن ، نگیم قویتر ولی جز محدود نمایندگان با قدرت و محکم در استان هست و پتانسیل کشوری بودن را هم دارد . به امید ایرانی آباد و آزاد در سایه ولایت فقیه امام خامنه ای .
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
تنکابن ،رامسر،عباس آباد،چالوس ،نوشهر و خلاصه غرب مازندران از قلب مازندران دکتر علی لاریجانی فرزند دلیر طبرستان و فخر تبار مرجعیت و سرباز ولایت برای ریاست مجلس حمایت می کند.
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
فقط حدادعادل
نا شناس 29 ارديبهشت 1391
آقای شجاعی جدت نگهدارت باشد عضو هیئت دانشگاه دردض چیست که اینگونه حرف می زند کنتور که نداره من دانشوی ترم اول کامپوتر هستم میگم عضو هیئت علمی ام(دزد ندیده پادشاهه)بنظر من دردشون رای نیاوردن کاندیداشونه آخه ما چقدر بدبخت هستیم که برای منفعت شرماه هیچ کاری نمی کنیم ولی برای کوبیدن همدیگر همه کار را می کنیم مومن عزیز که می گی من عضو هیئت علمی ام بعد از انتخابات همه چیز را کنار بگذار حتی اگه مخالف ایشان هم هستی به نماینده مردم که شورای نگهبان (بالاترین مرجع)ایشان را تائید کرد کمک کن و طرح هایی در زمینه تحصیلت بده تا ایشان آنرا به پارلمان ارائه دهد عزیز من به رای مردم و انتخابشان احترام کن
نا شناس 29 ارديبهشت 1391
جناب آقای شجاعی ؛ فرمودید که :

1) " ... آیا وقت آن نرسیده است که اندیشه‌های نو و افکاری معتدل و جدا از افراط و تفریط جریان اصولگرایی... " ، آقای شجاعی منظور شما از اصولگرایی معتدل همانچیزهایی است که در ستاد شما اتفاق افتاد ؟؟؟!!!!بیشتر بگویم ؟؟از این اصولگرایی معتدلتان ؟؟
2) " ... آن موقع که در خط مقدم مقابله با جریان اصلاح‌طلبان دکتر علی لاریجانی و مرحوم علی کردان بوده‌اند، جنابعالی و رفقای شما در حال تحصیل دکترا بوده‌اید،... " ، آقای شجاعی ، خود شما آنوقت کجا بودید ؟؟ در حال تعریف و تدوین همان اصولگرایی معتدلتان ؟؟ راستی در هنگام استیضاح کردان ، لاریجانی کجا بود ؟؟؟ یادتان هست ؟؟
و باز هم راستی ؛ شما دکترایتان را از کجا گرفتید ؟؟؟؟!!!!

ساري 30 ارديبهشت 1391
شجاعي تنها نماينده اي بود كه توانست براي ساري كاري انجام دهد و اميدوارم در اين دوره كارهاي نيمه تمامش را به اتمام برسونه.درضمن اصلاح طلب يا اصولكرا بودن جه فرقي به حال ما دارد!بعضي ها انكاري حق مطالبه نشده شخصي دارن از ايشون.فقط بايد نكران آباداني و رفاه شهر و روستاهاي عزيزمون باشيم.
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
آقاي مثلا عضو هيئت علمي !

1: اولا بنده به عنوان خانواده شهيد طرفدار و حامي آقاي شجاعي به عنوان نماينده معتدل هستم. شما از خون شهدا مايه نگذاريد بهتره . چون ما اكثر انقلابي هاي اصيل نظام رو كه ميشناسيم معتقد به اعتدال در نظام هستند .
2 : شما چطوري عضو هيئت علمي شديد؟
دوست من دكتري دارد و به زمين و زمان گفته كه زن دارد و هزينه و حقش است كه هيئت علمي شود . در دانشگاه تربيت مدرس هم درس خوانده . نه مثل بعضي از هيئت علمي ها ( منظورم اصلا به شما نيست و من يقين دارم كه شما هم يا دانشگاه تهران خوانديد يا تربيت مدرس) ، شما مطمئن هستي كه همه افراد همانطور كه شما فرموديد و سفارشي نبودند جذب شدند ؟

اين خود جاي تعجب دارد .
در ثاني يا 3 : اميدوارم شعور يك عضو هيئت علمي به جائي برسد كه همه چيز را از روي منيت نخواهد و مصلحت و اعتدال را رعايت كند .

به اميد ايراني آباد و آزاد زير سايه حضرت امام خامنه اي
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
خود شما چه جوری رای اوردید که دارین اظهار نظر میکنید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
به شما حق میدم که کامنت غرب مازندرانی ها را در حمایت از دکتر حداد عادل منتشر نکنید!!!! ولی به فضل الهی، لاریجانی مازندرانی از ریاست مجلس گرفته خواهد شد و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب جناب آقای دکتر حداد عادل جایگزینش خواهد شد. _ جوان تنکابنی
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
به شما حق میدم که کامنت غرب مازندرانی ها را در حمایت از دکتر حداد عادل منتشر نکنید!!!! ولی به فضل الهی، لاریجانی مازندرانی از ریاست مجلس گرفته خواهد شد و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب جناب آقای دکتر حداد عادل جایگزینش خواهد شد. _ جوان تنکابنی
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
قلب تنکابن و رامسری امثال رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای و مظهر غیرت و شرف، سردار جنگل میرزا کوچک است نه ساکتین فتنه 88 همچون علی لاریجانی
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
آقاي تنكابني اولا كه لاريجاني آملي است و نه ساروي ولي بعنوان يك هم استاني از ايشون دفاع ميكنيم همانطور كه از مشائي رامسري جريان انحرافي دفاع كرديم.به اين ميكويند تعصب توأم با صداقت نه تبيعت از قانون جنكل.
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
ساکتین فتنه ؟ لاریجانی ؟ تبيعت از قانون جنكل.!
نا شناس 30 ارديبهشت 1391
اولاً حمایت شما از مشایی جریان انحرافی اشتباه بوده و خواهد بود. و ثانیاً ما نگاه مان مبتنی بر شایسته نگری بوده نه بومی و منطقه ای نگر!!! و تعصّبات رو کنار می گذاریم. فلذا ما غرب مازندرانی ها حمایت صریح و قاطع مان رو از استاد اندیشند جناب دکتر حداد عادل اعلام می داریم و در ضمن برائت مان رو هم از ساکتین فتنه 88 ابراز می کنیم. _ تنکابنی
نا شناس 31 ارديبهشت 1391
شجاعی با دلش برای کشور کار می کند آقای عضو هیئت علمی کجا بودی اون موقع که در جلسه استانداری تاج زاده معاون وزیر کشور از وجود شجاعی در جلسه دلگیر بود و به استاندار تذکر می داد او همان اصولگرایی است که اون موقع در اقلیت اصولگرایان به هیچکدامشان باج نمیداد و عملا اصولگرا بود نه مثل شما و دوستانتان که فقط شعارهای رنگارن اصولگرایی می دهید او عاشق ولی فقیه بوده و هست عاشق کشور بوده و هست اصولگرا بوده و هست منتها شما و دوستانتان هی رنگ عوض می کنید اما او ثابت قدم است
نا شناس 2 خرداد 1391
تخریب قشنگی بود حمایت از مشایی هاها العاان که انتخابات نیست تخریب میکنید اگر وجدان داشتید که ندازید اصلن ولش کن نرود میخ اهنین بر سنگ
نا شناس 3 خرداد 1391
مشائي قول استان شدن به تنكابن داده بود ولي فعلا نتونست كاري بكنه و با توجه به رزومه كاريش به صلاح تنكابن كه دست از حمايتش بكشه و كتمان كنه
نا شناس 3 خرداد 1391
حامیان و یاوران کردان امروز از پایبندی به کدام اصول سخن می گویند
دروغ و نیرنگ و ریا مساوی است با کردانیسم
حسین 3 خرداد 1391
حمایت مردم شریف غرب مازندران خاصّه مردم با غیرت و ولایتمدار شهرستان ویژه تنکابن از ریاست دکتر حداد عادل بر مجلس نهم است.
نا شناس 4 خرداد 1391
جناب آقاي شجاعي شما ابتدا رابطه بين استيضاح مرحوم كردان و لاريجاني را مشخص كنيد سپس از اصولگرايي دم بزنيد. راي ناپلئوني و شبهه ناك جنابعالي هنوز از يادمان نرفته است.
اين چه اصولگرايي است كا از نياز آذري و مشايي گرفته تا مطهري و حداد عادل را شامل مي شود.
چطور ممكن است يك نماينده مخالف سرسخت جريان انحرافي باشد اما اكثر انتصابات استان و شهرستان با نظر اين نماينده انجام شود؟
نا شناس 4 خرداد 1391
به دلیل تعصب منطقه ای . اینکه مدیران استان از استان های دیگه بودند . پیمانکاران اصفهان کل پروژه های استان را داشتند . و خیلی دلایل دیگه که به ذهن بعضی کوتاه اندیشان نمی رسد .
نا شناس 4 خرداد 1391
واقعا عاليه كه اينطور از هم حمايت ميكنن.
نا شناس 4 خرداد 1391
طاهايي هم بسشه زياد بود.بودجه شهرستانها هم كه معلوم نشد كجا حيف شد!
نا شناس 5 خرداد 1391
شجاعي وزاكاني دو تيغه يك قيچي اند كه در ظاهر مخالف ولي در اصل با هم هستند
شريعت 5 خرداد 1391
سياسي كاري بسه به زباله چهاردانگه برس اقاي دكتر!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.